Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2018 12:08 - Балкански, европски, индийски и всякакви
Автор: baobabi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 542 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.01.2018 15:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Понеже ще предавателстваме...продавателстваме...ъъъ председателстваме, де- Съвета на Европата, та разни мисли са ме изпоналегнали-балкански, европски, индийски...абе, всякакви. Ей така, на, докато борим бъговете, по малко и по издалеко.../ту би континюуд/

Абе,братчед, знаем ли ний кои сме? Бай-Ганьови или господин-Алекови? Ей тъй на, питам се ази, кои са повече у нази?- Ония с бухалките или тия с писалките? С търнокопите или с микроскопите? С цигулките или с гъдулките?...То и гъдулката е един вид цигулка, има си хас, само дето на нея така изправено свириш, ама и на европска цигулка може така да се свири- те от нас са го видели, ами как- ей на по площадите кво правят европците, особено , ако цигулката е голяма, ама и с малка може- като тоя уличния свирач, завалията-хем много хубаво свири, весело даже, па и малко индиец си пада човекът-нашенец ще да е, викам си. То и у нас индийци много-хем буквални, хем преносни, хем износни, хем пренесени и занесени, че даже съвсем отнесени-от вихъри, от порои,от какво дойде, от каквото дадат, нали братчед? Ей ги на, градски хора, тръгнаха по ашрами, по гори, връвчици разни си кичат, медитации правят / то у нас мед много, дал Господ/, магии, астрологии даже.

Ама, то астрологията е хубаво нещо-одобрявам-малко като прогнозите за времето-като рече:"ей сега дойде Големиот Метерорит, бегай, спасявай се, кой как може!", ама той вземе, че ни отмине...и после рече:"абе, този ни отмина, ама друг иде, е сега стана страшно, бегай, спасявай се!", и пак ни отмине, и после пак така...забавляваме си се ние малко тука, весело да става. Или рече:"ей този ще го изберат"-и той се приготви, ама те вземат, че изберат другия, и астрото пак рече:"абе, те го избраха, ама в друг смисъл"... Верно, случва се и да познаят, ама това да ти познаят 50/50  не го признавам аз-кажи ми ти на мене 100/100 кои числа ще се паднат,  да ударя джакпота, че да те призная, даже ше те почерпя, с добро да ме запомниш. Или пък, познай ми как да си хвана един фонд европски, само за мене така- да си точа, да си точа, докато ми душа сака...или пък една зелена карта да си хвана, да си легна на социални до живот...или поне една банка така да ми дойде, от нищото, по блокчейна, нали, братчед,като на "наште ора"-  и после само лихви горе, лихви долу, ей живот, здравей, здравей!...А-а, вика, не ти е такава кармата-знам бе, то си личи и без ти да ми познаваш. :)

А, за кармата- щото сега нали е модерно: "Такава му е кармата, вика, кво да се прави, аз да го лъжа, а той да ми верва!", "Е, то им е кармично- да ги окрадем, да ги опердашим, нема как, писано им било"...А-а, викам, друже, остаи ти тая работа, щото то кармата е като чекрък- индийска дума, нали братчед?- днеска си горе, утре оп!-долу си-и тръгваш по астролози и по баячки и по ходжи- и питаш:"Нещо по-така за мен нема ли,бре? Все аз ли съм най-големия карък?..Е, добре дошъл у кръжока на посветените. :) И после ше ти чертаят, ше ти гадаят, ше ти люшкат с едно махало така да ти видат вирациите, демек, що да стока си. Или ще те пращат на -патия: алопатия, хомеопатия, изопатия, мезопатия...то и туй е хубаво, одобрявам, ама малко е- трябва нещо още като ало-алопатия /отбалконпарихвърлипатия/, лошопатия,мързелопатия, а най-вече шмекеропатия ни требва за нас тука по тия ширини и дължини на Европата, най-приложима ми се вижда за по нашенско...

Абе, каква Европа бе, братчед, то ние сме си един голем гювеч по сечуански. Гювеч, турска дума, разбъркано демек, от всичко да има. Айде, да не е по сечуански, по пекински да е-нали некъде по Балканите беше тва? А, не ли?! Е, се тая- на земята некъде е, значи, у нашенско ще да е. Щото ние сме големи братчед, ние сме Най-Големите, нали така! Ало, Брюксела, знаеш ли ти кои сме?! Не знаеш? Е, ми кво има да говорим повече-то кво ли знаете вие у Европата...ама нищо де, ще се научите-сега, като ви попреподавателстваме малко...предателстваме...ъъъ председателстваме де.
То нашето всичкото ни е, как да кажа-бамбашка, балканска дума, демек, по-така-хем европско, хем индийско, хем китайско...абе, всякакво. Ама, то требва да се опита, с приказки не става само- да ти разправям, проба си требва на живо. Дет" се вика-"От опит глава не боли",а? Хе-хе-хе...оптимисти сте вий, европейците, ама нейсе ,ше ви мине.







Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baobabi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 90304
Постинги: 119
Коментари: 5
Гласове: 49
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930